Shop More Submit  Join Login
About Literature / Hobbyist Member RaynorMale/United States Groups :iconmlp-scarves-is-magic: MLP-Scarves-is-Magic
Time to let the scarves fly!
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 245 Deviations 6,435 Comments 19,946 Pageviews

Activity


one whole year went by since that day i found that mami video. 

hate to say it but madoka kind of saved my life. my life went downhill a bit. my ex broke up with me, hard times at work(btw, i’m typing this at work. i work during the night lol), left all my so called friends, family problems, and been told i might not be able to give any future wife/gf a kid.

so, sleepless night and not eating. i was about to end it when i across the mami music video and wanted to learn more and watched the whole the series in one day. 

madoka pretty much gave me hope again and i kept going in life. things are still not okay but not as bad unlike a few months ago.
do i regret want i did to my ex? yes.
do i regret leaving my friends? nope. not after 1 spoke shit at me and the next day wrote it off as nothing. or how the other ones said they was always looking at my blog during my time of need and said they never notice anything wrong with me. bs lie.
this also started the path of me leaving the shitty brony fandom as well. 

Ultimate Madoka Render o3o by Okumura-Natsu
but least i found a form of god. 

ps: still dead account. just needed link to the pic up top. just felt like posting this here as well

  • Mood: Hope
  • Listening to: pmmm op song connect
  • Watching: anime
  • Playing: 100% orange juice
  • Eating: pizza
  • Drinking: water

one whole year went by since that day i found that mami video. 

hate to say it but madoka kind of saved my life. my life went downhill a bit. my ex broke up with me, hard times at work(btw, i’m typing this at work. i work during the night lol), left all my so called friends, family problems, and been told i might not be able to give any future wife/gf a kid.

so, sleepless night and not eating. i was about to end it when i across the mami music video and wanted to learn more and watched the whole the series in one day. 

madoka pretty much gave me hope again and i kept going in life. things are still not okay but not as bad unlike a few months ago.
do i regret want i did to my ex? yes.
do i regret leaving my friends? nope. not after 1 spoke shit at me and the next day wrote it off as nothing. or how the other ones said they was always looking at my blog during my time of need and said they never notice anything wrong with me. bs lie.
this also started the path of me leaving the shitty brony fandom as well. 

Ultimate Madoka Render o3o by Okumura-Natsu
but least i found a form of god. 

ps: still dead account. just needed link to the pic up top. just felt like posting this here as well

  • Mood: Hope
  • Listening to: pmmm op song connect
  • Watching: anime
  • Playing: 100% orange juice
  • Eating: pizza
  • Drinking: water

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconnicensimply:
NicenSimply Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist General Artist
Aww man why did you want to ditch me and everything?
Reply
:iconkiiaralouto:
KiiaraLouTo Featured By Owner Jan 11, 2014   Interface Designer
Thanks for the Fav

Reply
:iconbreevey10:
breevey10 Featured By Owner Jan 8, 2014  Student
:iconfavthankyouplz:
Reply
:iconchibivaly:
ChibiValy Featured By Owner Jan 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ty for the :+fav: c:
Reply
:icondoctorgiratina:
DoctorGiratina Featured By Owner Dec 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Thanks for the fav!
Reply
:iconandarion:
Andarion Featured By Owner Oct 16, 2013
Thanks for faving my Kill la Kill poster ^^ Also I Really like your devart name so have a :llama:
Reply
:iconneicha-chan:
Neicha-chan Featured By Owner Oct 14, 2013  Student General Artist
Thanks for the fav =)
Reply
:iconksapphire8989:
KSapphire8989 Featured By Owner Oct 13, 2013  Professional Traditional Artist
:iconthxllamaplz: 
Reply
:iconksapphire8989:
KSapphire8989 Featured By Owner Oct 11, 2013  Professional Traditional Artist
:iconthxfavplz: and :iconthxwatchplz: 
Reply
:iconvacachonda:
vacachonda Featured By Owner Oct 4, 2013
thanks for the llama C:
Reply
Add a Comment: